Supershow

Vet inte hur det är möjligt, men är faktiskt ännu gladare nu! Jag börjar känna mig som min kompis Vera från Örebro, hon är sjukt underbart glad hela tiden, wiho vill vara som henne och just nu känner jag mig som henne! Saknar dig Vera! <3

Men anledningen till att jag är glad är att jag nyss vait ui skolan och tittat på 6ornas show! Seriöst riktigt bra, Fanny och hennes kompisar sjöng jättefint och pjäsen i slutet var sjukt rolig! Tillbringade kvällen med Annie, Jim och Karin, och med familjerna. Vo åt där också, alla hade tagit med sig eget. Jättemysigt!
Sen gick vi runt lite och så, innan vi skulle hem. Pappa åkte tidigar eohc Fanny skulle gå med sina kompisar så jag fick skjuts med Annies moppe, fett kul! Måste skaffa mig en hjälm nu alltså, pappa är skyldig mig en..

Nej nu ska jag duscha, puss och godnatt! :*

Kommentarer
Postat av: Vera

Åhh, Vera vad gullig du är! Bra att du är glad, och jag saknar dig massormassormassoooor! :D <3<3<3

2011-04-14 | 02:12:35
URL: http://veralovamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0