Vet ni vad..?

Snart är det sommarlov. Flera härliga, lediga och förhoppningsvis varma veckor. Har ni börjat planera vad nu ska göra än? Själv har jag fullt upp!

Det som kommer bli helt sjukt underbart fantastiskt roligt är att vi ska en vecka till Spanien! Jag, mamma och Fanny. Men inte nog med det, vi ska bo på samma ställe som både Annie och Alicia med familj, samt Jim och jennifer med familj! Tror även att Jims kompis ska med, Mattias, som vi gick i samma klass med i lågstadiet. Men seriöst, nur härligt?! Har varit där med dom för ett par år sedan också, dökul.. Utom att jag skar upp hela foten och fick sy, kunde ju inte bada då eller något. Men nu kör vi igen, inga skador tack så blir det toppen! :D

Dessutom blir det träningsläger, sommarstugan, troligtvis spavecka och även några veckor hemma med kompisar och allmänt härliga dagar. Ge mig sommarlov!



Det är dock en sak jag inte gillar med att det snart är sommarllov.. Det betyder att grundskolan är slut. Visst, rätt skönt, men tänk att splittras från kompisarna sen osv.. Hjälp! "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0