14.46

Tjena tjena bloggen! :)
Hemma från skolan nu. Nationella provet gick bra, tror jag? Nej men det var inte så svårt, det funkade.
Sen hade vi några andra lektioner och bla bla. Ointressant kanske att läsa om mina dagliga lektioner?
Jag och Karin håller i alla fall på att fixa värsta grejen. Eller alltså, vi snackar inte stort som att åka utomlands eller nåt, men viktigt för oss. Och för Annie, Maja och Linnea, fast dom vet inte vad det handlar om än, hihi!
Kan ni gissa vad det är? Nej det tror jag inte, men ni kommer få veta under veckan! ;)


Körde på min stora, stickade tröja idag. Tyvärr sticks den.. Och är för lång..

Kommentarer
Postat av: m y o w n d i i a r y ||myssan||

Anmäl dig i "Dagens länkning" i min blogg,

så har du chansen att öka din statistik !

Lycka till, kram :)

Sprid gärna !

2011-02-08 | 14:51:04
URL: http://myowndiiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0