Chill fredag :)

Tjeena !
Fredag idag då, skönt! Har haft en riktigt slappa skoldag. Bara två lektioner för mig?
Pga snökaoset kom inte vår spanskalärare till skolan (lyckos alla som slapp skolan idag?) så första lektionen hade vi ingen lärara och satt bara och snackade. Sen var det vanlig so och matte och så lunch. Men efter lunch gick jag inte på någon lektion, gjorde lite annat hihi. Det var kul och så i alla fall. Kan sääga att jag skolkade inte, var i skolan. Men inte i det klassrummet.. ;)
Där jag var glömde jag förresten min skåpnyckel. Duktigt av mig. Så nu kommer den ligga där helt själv ända tills på onsdag!

Varför ska jag inte till skolan förrän på onsdag förresten? Hm, ska nog göra ett litet schema så får ni se vad jag ska göra i helgen och nästa vecka! Nice?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0