Dag 10 - En bild på mig idag

Hejhej, tänkte bara uppdatera mig lite.. Mår verkligen inge vidare, halsen gör sjukt ont så jag kan typ inte äta.. "/
Men är lite pigg till och från i alla fall, det första jag gjorde när jag kom hem var att prova massa snygga festoutfits?! Haha! Slänger in de bilderna nu, det får räknas som bilder på mig idag.. ;)

Men nu är ja inte pigg.. Jag och mamma åkte till vårdcentralen för nån timme sen faktiskt. Bara för att kolla, så att det inte var något så som halsfluss. Det var inget speciellt, bara ett allmänt jobbigt virus. Vilken betyder att ingen medicin fungerar så bra heller? Gaah..! -.-

Hoppas ni andra har en betydligt bättre start på ert sportlov..!



Åh, orkar inte med att vara sjuk! Vill göra massa roliga saker, inte sitta hemma och ruttna bort när det är lov.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0