Dag 2 - En (flera) person jag vill träffa just nu

Hmm, en person jag vill träffa juste nu.. Kan inte välja en haha! Sitter helt själv nu, så självklart vill jag träffa alla mina vänner och familjen. Men några jag saknar extra mycket är alla sköna sportscamp människor! Riktigt saknade allihop, veckan i Norrköping i sommras var absolut en av den bästa någonsin!
Så jag vill helt enkelt träffa alla mina bananas. NU!
Vi får seriöst fixa en stor återträff snarast, alla kommer till Stockholm okej?


Hela gänget; Wille, Adam, Elin, Emma, Madde, Kalle, jag, Max, Viktor, Frida,
Adrianna, Felicia, Lova, Ludde, Ellen, Sofie, Linda, Maja, Lizzie, Vera, Emelie och Amanda. Bästa! <3

Kommentarer
Postat av: - nanna

ohfyfan vad jag saknar't.. börjar typ gråta när jag kollar på bilden, vill bara uppleva veckan igen! jag saknar dig & alla andra, massormassor! <3<3

2011-02-01 | 16:17:21
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0