Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Hm, vad är min allra högsta önskan?
En sak jag verkligen drömmer om är i alla fall ett kändisliv i Usa, är det någon som inte drömt om det? Nej det tror jag inte. Men seriöst, tänk vad roligt att ha värsta huset nånstans i Usa, vara känd som sångerska/skådespelare och även ha en eget företag, typ designa lite olika kollektioner och så? Snacka om drömliv, enligt mig! Om jag hade fått leva om mitt liv skulle jag föddas i Usa, vara cheerleeder och senare bli känd, haha!
Men nu är det inte så, det är bara en dröm, eller?
Självklar har jag mål också, både på kort och på lång sikt. Några av min mål är att skaffa en bra utbildning med bra betyg, så jag kan välja vad jag vill när jag bli äldre. Sen har jag också mål om att t.ex. någongång tjäna massa pengar, gift mig lycklig och blabla.. Ni fattar!
Juste, en sak jag lovat mig själv är att jag ska ha varit i alla världsdelar minst en gång! Räknas det som ett mål?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0