Dag 6 - Typ av killar jag faller för

Hihi, tyckte denna passade perfekt idag, på alla hjärtans dag liksom! ;)

Men hm, vilken typ av killar faller jag för.. Det kan verkligen vara olika!
Asså mycket beror ju självklart på personligheten, han måste vara snäll, lätt att vara med och kunna visa både den seriösa och den galna sidan som alla ha inom sig.

Till utséendet vet jag exakt hur drömkillen ser ut! Jag tänker ungefär Chase Crawford, Zac Efron eller Eric Saade.. Nåt åt det hållet. Lång mörkt hår, fina ögon och fint leende.
Men, självklart gillad jag blonda killar med kortade hår också! Det är ju faktiskt insidan som räknas mest.

Ett stooort pluss i kanten är om killen kan sjunga och spela gitarr! Är det bara jag, eller är det typ såhäääär gulligt?! Nej men seriöst, det gillas! Och han får gärna vara lite modemedveten sådär, inte för ytlig men absolut bry sig om utséendet.

Haha, bara för att jag skriver det här, så lovar jag att han jag nån gång gifter mig med kommer vara raka motsatsen.. Jaja, man vet ju aldrig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0