Dag 9 - En bild på mig och min bästa vän/bästa vänner

Jag vet inte vem som är min bästa vän.. Det hara varit lite till och från, men nu tänker jag att varför inte ha flera bästa vänner istället? Dt finns många som betyder sjukt mycket för mig, så här får ni en liten bildbomb på mig och mina fina vänner! Älskar er! <3


Annie och jag, har varit mer eller mindre bästisar sen 1:an! :)


Min bästa syster Fanny, och barndomsvännerna Jim och Jennifer!


Jag och världens bästa Maja, hon är den jag kan ha som allra roligast med, samtidigt som vi ofta småbråkar..


Jag, Annie, Karin, Maja och Linnea! <3


Max och Jag! :)

Detta var båra några få av alla bilderna på mig och mina kompisar! Har så många fler jag inte vill glömma bort, fler från klassen, från träningen och från sportscamp. Men detta fick duga för denna gång! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0