En dag på Tumba

Hejhej alla!
Jag mår inte sådär jättebra idag faktiskt. Det har varit lite till och från, men har ont i hela kroppen och i halsen.. Usch!

Men idag var i alla fall jag, Maja, Annie, Karin, Linnea och Darine på prova-på-dag på Tumba gymnasium. Det verkade faktiskt riktigt bra! På förmiddagen följde vi med massa ettor på natur, vilken gick bra och så. Sen efter lunchen fick vi lite specialundervisning inom teknikprogrammet! Riktigt roligt, vi fick lära oss ett coolt designdataprogram lite snabbt, samt gör egna förpackningar.

Jag vet inte om jag vill börja i Tumba eller inte, det är olika från dag till dag! Idag känns det helt perfekt men.. Alla skolor har ju som sagt både för- och nackdelar!


Här är min mobil jag designade i dataprogrammet IRONCAD ! Haha, vad tycks? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0