Har jag berättat om detta?

Hehe, jag googlade på mig själv och titta vad jag hittade!
Två flera år gamlal bilder från när jag och familjen var vittne för en flygplanskrash. Har jag berättat om det? Det var i alla fall på vårt landställe, Leksand. Vi var där och så hördes värsta ljudet i dimman, och Fanny ser nånting falla i skogen. Vi fick typ panik och berättade för mamma och pappa som var inne, och pappa ringde 112. De hade krashat ett flygplan! Alltså ett privatplan för två personer.

Det hade tappat kontrollen i dimman och krashat i skogen precis vid oss, kapat några träd och precis missat att krasha i en stenklippa! Tack vare att vi vittnade kunde man hjälpa passagerarna mycket snabbare, pappa var först på plats vid olycksplatsen. Det kom massa ambulanser, brandbilar, nån polisbil och massa tidningsreportrar. Här är ett foto från nån tidning i dalarna! Haha!






Helt sjuk historia alltså.. De två männen klarade sig, men skadade sig ju såklart. En hissades upp i en helikopter som vägra landa! Och tänka att allt detta hände 300 meter från vårt sommarstuga, mitt ute i skogen i Dalarna. Sjukt!

 
 

Kommentarer
Postat av: - nanna

söta bilder! men fy, vad läskigt :o<3

saknar dig Vera! <3

2011-02-13 | 16:00:39
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0