Igår och idag

Tjatja bloggen, och förlåt för dålig uppdatering!
Igår var det ju först skola som vanligt, sen följde Nina med mig hem. Sen åkte vi till träningen, hon tittade bara.. Men träningen gick okej iaf. Sen efter så åt Nina middag här, för annars hade hon fårr vänta på bussen i en timme? Kul liksom..

Men idag var det också skola, typ vanlig dag väl? På lunchen var jag, Max och Gustav hos Micke, vad gjorde vi tro? Ni kommer få veta allt inom några veckor! Hoppas det blir bra bara.. Men det blir det nog?
Sen efter skolan hängde Maja med hem, vi var här en stund och sen gick vi ut och träffade Max och Hampus. Gick till Ica och köpte choklad hehe.. Och dom köpte typ massa munkar och bullar och grejer haha! Sen träffade dom några andra, och efter ett tag gick jag och Maja hem..
Och juste haha, när vi var här hemma med Fanny så var det någon som busknackade? Första blev vi typ rädda, men sen såg vi 3 småkillar springa utanför.. Vi stod i förstret och kollade och så hörde man dom ba, Kolla dom står där och kollar! Och så typ började dom dansa runt. Haha roligt ju!

Nu är jag hemma och Maja har dragit. Tänkte vara hemma ikväll, mysa med pappa och Fanny och kolla på Let´s Dance. var flera veckor sedan jag hade en sån här hemmakväll med dom så det ska bli mysigt.
Vad ska ni göra denna fredagskväll? :)


Haha ful bild på mig från förrförra sommaren på Kreta! Men seriöst, kolla vad brun?! Åh , jag vill ha sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0