Igår

Godmorgon, bloggade ju ingenting igår så skriver om gårdagen nu istället!

Fösrt var det ju skola, typ som vanligt. Fast lite anorlunda var det eftersom Annie, Maja och Linnea var borta på prova på dag på Tullinge gymnasium. Men vi hade bla bild och so iaf.
Sen efter skolan gick jag och Nina hem till mig. Hon hade aldrig varit här, första gången. Efter nån timme kom Maja också, och vi typ satt och snackade skiti mitt rum typ? Och skratade och höll på, roligt var det i alla fall! Sen åt vi lite, innan vi blev hämtade till träningen. Nina skulle ju med och testa! Det var roligt, fast Nina körde inte så mycket.. Men kul att hon var med ändå! :)

Sen när jag kom hem orkade jag inte blogga så. Nu sitter jag här och läser kemi, har prov första lektionen. Önska mig lycka till!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0