Långt inlägg!

Tjeena!
Har inte haft tid att blogga förrän nu, eller förresten har jag inte så mycket tid nu heller men. Jaja, jag skriver för er skull nu!

Det har faktiskt varit en rolig dag idag, hänt rätt mycket och så. Förts var det vanlig spanska, men sen på idrotten skull vi dansa! Som uppvärmning körde vi nån dans där man var 3 och 3, sprang och snurra runt.. Haha, det var jättekul, jag Maja och Karin skrattade ihjäl!
Sen började vi med att dansa vals också. Roligt! Är det bara jag som alltid dansade valt med papa när jag var liten, ni vet sådär att man står på hans fötter? Men i alla fall, så när man skulle dansa 2 och 2 så dansade jag och Max. Vi var bääääst! ;)

Sen hade vi engelska, sen på lunchen gick jag Max och Gustav på nåt slags möte i aulan angående MMTV partyt som vi ska vara med på. Och nej, vå går inte i MM, men vi är ju lite speciella hihi!
Sist var det hemkunskap, där vi hade typ praktiskt prov. Jobbade med Max, och det gick rätt bra till slut! Gjorde nån potatis och köttfärsh grej om nån ville veta. :)

Efter skolan blev det lite stressigt, hem och fixa lite grejer sen mötte jag Michaela och vi tog bussen till barngympan. Det gick väl bra tycker jag? För det flesta..
Sen efter det åkte jag med till Södertälje och kollade när Fanny spelade beach volly. Asså det verkar jätteroligt! Fast jag ha ju inte tid för sånt.. "/

nej nu ska jag ringa Max, förberade inför imorn då det händer lite grejer!
Puss på er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0