Min dag i Romme!

Tjeena!
Tur att jag fixade tidsinställda inlägg igår, för jag orkade verkligen inte blogga när jag kom hem! Men tänkte berätta lite om min dag i Romme nu..

Gick upp klockan 5 för att vara vid skolan kl 6. Det var typ kaos först när bussarna kom, men det blev bra sen. Vi satt längst fram, yeey! Riktigt nice, och chaffören var skön haha. Satt med Maja på vägen upp, käka godis och kollade på nån film, skrattade och så ni vet.

Vi var framme nån gång vid 10 tror jag? I början åkte jag med Annie, det var roligt! Har inte åkt sedan i påskas ju som sagt. Men det gick bra! Synd bara att det var så jäkla kallt?! Asså jag skojjar inte, det kändes som om jag skulle frysa till is där i början.. Efter typ 5 åk gick vi in i toppstugan och värmde oss framför en brasa, skitmysigt! Sen åkte vi lite till innan vi mötte Maja och Linnea för att äta. Efter lunchen åkte vi alla tillsammans, när Maja och Linnea fått "värma upp" lite! Nej men dom var seriöst jätteduktiga!
När vi blivit kalla igen gick vi in i toppstugan igen och jag tog en varm choklad, så gott! Sen var det ut i backen ett par åk till innan vi gick mot bussen igen.. Juste, fick dom att åka svart backe också!

Bussresan hem gick också bra, gick lite långsamt bara.. Satt med Linnea, och alla fastnade framför filmen fast vi innan bestämmt att inte kolla. Haha, jaja! Moffade godis gjorde vi också, ändå har jag massa kvar.. Hihi!

Nej usch vad långt och tråkigt inlägg. Har tyvärr inga bilder heller för min mobil blev helt knas i kylan. Tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0