Onsdag i skolan

Tjatja alla! :)
Idag var det skola igen. Onsdag, fast det kändes typ som måndag eftersom vi inte varit där sen i fredags! Men det var en rätt rolig dag faktiskt, trots att jag känner mig lite halvt sjuk.. Första lektionen var läraren helt sen så vi bara satt och snackade, på bilden gjorde vi typ viskleken fast vi ritade, jättekul faktiskt! På matten hade vi i och försig oförbeter prov, så det var väl sådär.. Men son var skitrolig för en gångs skull! Vi gjorde nåt slags simuleringsspel, där varje grupp typ skulle vara varsitt land och så skulle ma nhandla med varandra.. Haha vår grupp lyckades seriöst bra, trots att vi i början var värsta u-landet.. Haha!

Jaa det var min dag än så länge. Lite tråkigt kanske, men jaa.. Puss så länge! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0