Rätt nice dag ;)

Hallå där!
Är på mycket bättre humör idag är igår haha.. Nationella gick skitbra, eller asså det kändes bra i alla fall. Du brukar det vara det också! Fick också veta tt jag fick mvg på kemiprovet hihi..
I alla fall, efter provet hade vi ju jättelång rast, och typ halva den spenderade jag och Maja inne hos skolsköterskan.
Men ta det lungt, ingen hade gjort illa sig eller nåt! Vi bad bara en lärare släppa in oss för att gå på toa haha, sen satt vi kvar där inne och snackade och skrattade och så! Skolsyster var alltså ledig idag, så vi var där själv. Roligt haha! ;)

Sen hade vi typ två vanliga lektioner, varav en som vi kollad epå film på. Så rätt nice dag ändå, trots nationella? Japp! :)


Hahah, ojoj så snygg biler.. ;)

Juste, Maja råkade gkömma sin skåpnyckel där inne.. Jag vet inte hur det gick ihop, men vi har haft en riktigt rolig dag trort att flara saker var emot oss? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0