Studiedag

Hejhej bloggen, tänkte bara säga vad jag gjort idag. Jag, Karin och Darine har varit på prova på dag påTullinge gymnasium! Det gick rätt bra, lite halvt pinsamt ibland bara haha. Hade lite svårt att hitta dit bara, vet inte vad vi gjorde men helt rätt blev det inte i alla fall! men vi kom fram i tid så. ;)
Men skolan verkar väl bra, dock inte min favorit. Vet inte varför riktigt.. Men jag hoppas att det finna bättrw alternativ! Det är ju typ bara en vecka kvar innan man ska ha bestämmt sig.. Hjälp?! "/

Nu är jag hemma i alla fall. Är förkyld vilken är jätteirriterande!Hade tänk träffa några idag men jag orkar liksom inte.. Hatar att vara sjuk!
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0