Tidsinställt, Tävling!

Godmorgon godmorgon! =)
Nu är jag antagligen i Salem, och snart på väg bort mot Sollentuna. Varför? Jo jag ska på tävling! Jag ska för en gångs skulle inte tävla själv, utan jag och Michaela ska med som friståendetränare till förberedande gruppen! Vi har ju tränat in ett fristående med dom, som vi gjort själva. Det har varit jättekul faktiskt!Och idag är det upp til bevis, men jag tror det kommer gå bra för dom! Heja heja! :D

Så detta betyder att jag inte kommer kunna blogga helt som vanligt, men ta det lugnt, det kommer! Puss!


Haha en bild från min första tävling med vårt första fristående.. Snackao m att det ser kaos ut?! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0