Vad har vi gjort..? ;)

Visst har jag varit lite hemlighetsfull om vissa saker senaste månaderna här på bloggen? Inte berättat varför jag missat lektioner osv? Här får ni ett litet svar på det! :)

Jag tänker inte avslöja för mycket än, men kan säga så mycket som att jag, Max och Gustav har tillbringat en stor tid i skolans studio! Idag var vi även ute med Micke och filmade.. Vad kan det leda till tror ni? En musikvideo kanske? Håll koll på bloggen så kommer ni få veta allt!

Kan ge er lite ledtrådar om hur det gick till idag.. Det var vitt, iskallt och trots det jätteroligt! När vi var klara gick vi tillbaka till skolan, kollade igenom allt och dracka varm choklad, åt lite pizza och knäckamackor. Nice? Japp!

Inom några veckor kommer allt vara klart, då kommer jag berätta allt här på bloggen! Håll utkik tills dess.. ;)


Uppdate; Micke la ut ett par bilder, så här får ni en liten tjuvtitt! ;)




Kommentarer
Postat av: filippa

åh tack !:D

2011-02-23 | 07:34:21
URL: http://fiffiamoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0