Första januari tvåtusenelva

Hejhej!
Lite seg uppdatering idag, men hallå det är ju faktiskt nyårsdagen? Jag skyller på det.

Hade en grymt fin nyårsafton igår i alla fall! Jag, Fanny, pappa och Nilla åkte in till stan vid 13 ungefär, gick runt lite, åt lunch och så. Sen sprang vi förbi HM i sista minuten innan dom stängde, hade glömt att packa ner tight till kvällen! men dte fixade sig.
Hotelet vi bode på hette som sagt Kung Carl och var ett fyrstjärnigt hotet som låt precis vid Stureplan. Jag och Fanny delade rum, väldigt fint och med jättestort badrum med bubbelbadkar!
Vi badade tillsammans, med badmössor på huvudet haha, och gjorde ansiksmask och lyssnade på musik. En riktigt härlig stund med finaste systern!
Sen fixade vi oss med kläder och smink och hår. Vid kl 8 tog vi en taxi till restaurangen Pontus by the Sea, en fin resturang precis vid Skeppsbro( tror jag det hette?) Egentligen hade dom bara skaldjurstallrik, men jag och Fanny som inte gillade det fick oxfilé, gott! Förutom varmrätten var det ju även två förrätter och så efterrätt.
Vi var i alla fall på restaurangen fram till tolvslaget, då vi gick ut och kollade på alla fyverkerier! Man såg jättemycket och det var jättefint verkligen. Typ halv Stockholm var där haha.
Sen började vi gå hemmåt. INge idé att stanna ute längre, det var ju typ snöstorm och vi hade bara klänning. Men vi somnade ju inte direkt, vi låg och snackade och så. Men somnade ändå rätt tidigt för att vara nyår liksom, somnade väl vid 2! Men det var behövligt efter som vi var tvungna att ställa klockan på 9 i morse.

Nej nu ska jag inte tråka ut er med mer text. Bilder från kvällen kommer komma upp i omgångar, det blev den del foton.. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0