Första skoldagen klar

Heej bloggen!
Nu var alltså första skoldagen avklarad. Kan säga att dagen började dåligt, och det höll i sig hela förmiddagen.. Jag tvättade håret igår kväll och somnade med blött hår. Lyckat? Nej. Min lugg var helt mupp, asså den var typ meterlång på ena sidan och inget alls på andra. Gick runt och klagade halva dagen haha. Och det gjorde det inte bättre av att vi först slutade från spanska, och sen kom läraren på at vi hade en halvtimme kvar så vi var tvungna att gå in igen. Kul..
Men dagen blev bättre sen i alla fall. Bättre men inte bäst.
Hur var er första skoldag? Eller ni kanske inte började idag?
Puss hej.


Ni ser ju mitt hår. Inte okej.

Kommentarer
Postat av: - nanna

svar: haha ja, håller med! det var därför jag också la upp bilden när modellen har den på, tyckte den såg mycket finare ut där en på den vanliga bilden.. så allt beror ju på hur den sitter :) men a, du har nog rätt, sitter den fel så kommer den likna ett nattlinne :p<3

2011-01-10 | 17:24:00
URL: http://nnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0