Fredag!

Tjatja!
Haft en lång dag idag, och den är inte slut än. Skönt med fradag iaf! ;)
Min förmiddag var typ hemsk, hade 3 lektioner och på den första var det förhör och sen både so och matteprov. Det gick väl okej. Inte bäst, men ska lägga till mer. Hann inte göra klart so:n ens!
Direkt efter skolan åkte jag iaf in till stan, öppet hus igen. Denna gån var jag på Viktor Rydbergs Odenplan, vilken var en av mina absoluta favoriter. Tills jag kom dit.
Linjerna verkade skitbra, människorna också men själva skolan.. Jätteliten och trång, det var tydligen kaos i korridorerna  under dagarna. Så det förslaget gick bort. Inte värt att åka så långt varje dag för den skolan. Tyvärr.

Nu ska jag i alla fall äta middag. Sen ska jag ut och träffa Maja, Max, Matte och några. Måste nog gå dit.. Usch, hatar att inte ha busskort!
Pusspuss!

PS, Glömde ju berätta om Södra Latin igår! Det verkade rätt bra, inget super speciellt kanske, men bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0