Gick till mamma

Hejhej, nu är jag hos mamma. Jag och Fanny gick hit efterosm att tven har sjutat fungera hos pappaa igen. Och man vil ju inte missa första avsnittet av Let´s Dance, hallå? Haha nej men jag vill seriöst se det.
Just nu sitter jag och gör en bilduppgift.. Är typ klar. Sen har jag so och matte att göra.. Snacka om att skjuta upp allt till slutet av lovet! Vad hände med min planering..?
Har i alla fall snackat med Jim och Jennifer nu, så imorn på dagen blir det att se Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 med dom och Fanny! Ska bli kul, filmen har ju funnits ute rätt länge, fattar inte att jag, Harry Potter-nörden själv, inte har sett den än? Haha!

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vilken fin header, älskar den! :D <3

2011-01-07 | 19:13:37
URL: http://juliaanilssson.blogg.se/
Postat av: anna :)

sv; desamma! :D

har du gjort din header själkv? den var sjukt fin! <3

2011-01-07 | 19:22:00
URL: http://aglinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0