Godis vs smoothie?

Hejhej!
Idag känner jag att jag har varit rätt nyttig. Asså jag och fanny var ute och gick en bit, skulle gör lite saker, bla så är vu djurvakter hos en kompis och så gick vi förbi mamma som är sjuk.. Det var faktiskt skönt att komma ut, men usch vad jobbigt det är att gå i alla snö! Det är nu man längtar till sommaren.

Sen har jag och Fanny även bestämt oss för att äta nyttigare, men känners sig ju rätt äcklig såhär efter julen. Vi känner i alla fall att vi ätit för mycket choklad, knäck och julmust. Så istället för att äta godis/chips osv de närmasta veckorna, så har vi bestämt oss för att äta t.ex. smoothie, nötter och grönsaker med dipp! Hur låter det? Själv tror jag det bli bra. Vi börjar ju bara i några veckor, sen får vi se. Men egentligen så kan nyttiga grejer vara godare än onyttiga, eller hur?

 VS.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0