Hemma från Heron City

Tjatja!
Nu är vi hemma igen efter att ha kollat på bio och bowlat på Heron City! Det var jätteroligt,filmen var skitbra.. Vill se nästa del, nu! Men får väl vänta ett halvår. Kul.
Bowlingen var också nice. Jag var först, och satte strike på första! Haha, lite stolt? Och så vann jag faktiskt första omgången, fast dom andra sa att det var nybörjartur.. Kanske hade dom rätt, för andra gången kom jag sist haha!

Nu är jag trött, och väntar bar apå at maten ska bli klar. Fanny sitter här och kollarin en ny telefon, LG Prada typ, hon hon troligtvis ska köpa från pappas kompis dotter.. Den är typ helt oanvänd, jag vill också ha! Men jag måste väl vänta ett år innan någon ny mobil dyker upp. Kan inte fatta att min mobil jag har nu bara är ett år. Hur kunde jag önska mig den?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men hallå! Din mobil är jättebra!

Den segar bara ibland för att du har tappat den i golvet ett antal ggr... host host!



;)

2011-01-08 | 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0