Hjälp?!

Jullovet är snart slut?!
Inte än, men hallå om en vecka sitter man där i skolan som vanligt. Jobbigt, men samtidigt lite skönt att komma tillbaka till verkligehetn liksom? Fast neej, det är ju sista treminen med klassen, nationellaprov och grejer.. Jag längtar inte! Och så måste man bestämma gymnasium också..

Juste, det behöver jag faktiskt hjälp med! Kan inte alla 95:or som läser detta bar askriva en komentar om vilket gymnasium och vilken linje ni ska välja? Och varför? Detta är akut asså!


Kommentarer
Postat av: - nanna

vi börjar skolan nu på fredag :(



men asså angående gymnasium.. jag har inte heller någon aning om vilket jag ska välja :( blir troligen natur eller IB men har ingen aning om vilken skola :( vilken linje ska du välja? :)<3

2011-01-05 | 11:40:01
URL: http://nnanna.blogg.se/
Postat av: Vera

Ta natur eller sam så kan du bli lite vad som helst sen ;)) <3

2011-01-05 | 17:17:38
Postat av: Evelina & Jennifer

äh, oroa dig inte, det är inte långt kvar till sportlovet inte (;

2011-01-07 | 19:30:47
URL: http://babysmurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0