Igårkväll

Godmorgon!
Jag glömde berätta vad jag gjorde igårkväll! Vi blev i alla fall bjudna på middag hos Moa, jättemysigt! Vi åt mat och typ världens godaste efterrätt, pratade... Och så tittade vi på I rymden finns inga kännslor, skitbra ju! Sen sat vi och kollade på massa klipp på youtube, låg där och skratade haha..Roligt.
Kom hem vid 1 ungefär så orkade inte skriva då.

Idag ska jag iaf till Max, ska väl typ kolla på film tror jag? Sen klockan 4 har jag träning som vanligt.
Puss!


Hahaha Moa och jag när vi var små! Moa är faktiskt den kompisen jag kännt längst, i hela mitt liv. Nu är det tyvärr så att vi inte ungås lika mycket som förut, det måste vi ändra på! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0