Man kan inte ha en bättre lillasyster <3

Hejhej!
Hemma från en dag i Skärholmen nu, eller har varit hemma ett tag faktiskt. Innan jag lägger in bilder på mina inköp, måste jag bara berätta att jag har världens gulligaste lillasyster!
Det var såhär. I julklappa så fick jag ju ringar av henne, jättesnygga, och jag hade en på mig idag. Sen när vi skulle fika, kom jag på att den var borta! Jag visste att jag hängt den i omklädningsrummet på Gina Tricot, så jag sprang dit och frågade om den och letade. Men hittade den inte! Blev ledsen, för jag gillade den verkligen, och så var den ju från Fanny.. Men vi fikade klart iaf, sen gick Fanny och Anna in på Glitter medan jag, Maja och Karin gick till Gina Tricot igen. Efter ett tag ko Fanny och Anna, men vi hittade den inte, så vi gick ut därifrån. Och vad gör Fanny då? Jo hon tar fram ett litet paket från Glitter och ger till mig, och i den ligger en likadan ring! Hon hade alltså köpt en ny till mig, gulligt eller vad?! Blev så himla glad, börja gråta mitt i Skärholmens centrum haha. Men gud så snäll hon är, ville bara säga det!
Så nu ar jag min ring igen. Tacktack bästa syster! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0