Något hände

Godmorgon!
Jag hoppas att er dag började bättre än vad min gjorde. Själv svimmade jag?!

Det började inne i badrummet, det ble sådär flimmrigt framför ögonen och jag satte mig ner. Men efter några sekunder försvann det igen.
Sen satte jag mig vid bordet och jag kände att jag mådde illa. Trodde att jag skulle spy, men det kändes ändå anorlunda. Pappa trode jag hade lite dålig energi och gav mig ett glas juise och en bit knäcke bröd. Det hjälpte inte. Jag blev helt kallsvettig, yr, och det svartnade framför ögonen. Det låter som värsta filme, men det var sant, sjukt läskigt. Jag såg ingenting, det var ingen skillnad om jag blundade eller inte. Jag hörde att pappa ropade på Fanny och att dom skulle lägga mig på mattan. Pappa sa titta på mig Vera, och jag svarade, jag ser dig inte. Tygligen hade jag inte ens ansiktet riktat åt rätt håll. Jag kände att pappa tänkte bära mig, sen försvann jag..

Jag hörde pappa säga något och öppnade ögonen, då låg jag på mattan, i framstupa sidoläge. Fanny hade ringt ambulansen, pappa och Fanny beskrev hur jag var. Pappa sa flera gången att jag hade väldigt låg puls.. Jag böjade komma tillbaka till verkligheten igen, jag såg och pratade. Fick ptata med sjuksköterskan i telefonen.
Efterso att jag mådde bättre skickade vi inte efter någon ambulans. jag låg bara här och vilade upp mig, drack lite julmust för att få energi.
Nu mår jag bra. Vet inte var det vad som hände, men nu är det borta.

Jag har flera gånger sagt att jag vill åka ambulans. Tyckt att det vore häftigt liksom. men jag vet inte.. När jag låg där ville jag inte, skulle jag behövt åka skulle det betyda att det var riktig alvarligt. Så jag vill inte åka ambulans längre, usch!

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Usch vad läskigt! Skönt att du mår bättre iaf :)

2011-01-02 | 16:00:17
URL: http://jessicaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0