Onsdag (höll på att skriva tisdag först)

Tjatja!
Hemma från skolan nu, sitter och äter toast och chattar typ. Skolan var typ normal tror jag? Det är så sjukt mycket plugg just nu bara. Hemskt, speciellt eftersom man samtidigt ska borja förbereda inför nationella och gymnasiet. Mycket med andra ord.
Idag har jag förresten hittat en nytt samtalsämne. Spargrisar! Hahah Annie blir galen på mig.. Snackar bara om gymnasiet och nu också sparrisar. Varför? Jo jag skulle behöva en till ettt bildprodjekt!

Ikväll blir det träning. Hoppas det går bättre än sist. Men pga skolan så kan det vara svårt att koncentrera sig på träningen. Skolan kommer ju faktiskt före, tyvärr.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0