Snart barngympa

Tjatja bloggen! ;)
Skola idag som vanligt då, rätt okej. Sista lektionen hade vi syslöjd och jag har bestämt mig för att sy en klänning till balen! KOmmer väl ta hela terminen och vara svårt, men det vore så kul om den blev bra. Fick inspirationen från en av klänningarna jag la upp i ett tidigare inlägg, fast ska ha mörkgrön. Det framhäver mina ögon, haha!

Klockan 5 är det barngympa som gäller. Första för terminen, ska bli kul. Dock är det lite nya i gruppen och några som flyttats upp tyvärr. Synd, för dom var så söta och duktiga!
Pusspuss!


Suddig bild, men detta är iaf vår lilla grupp, plus jag och Michaela då! :)

Kommentarer
Postat av: trees

barngympa ^^ det gick man ju i! Kommer ihåg att jag tänkte att jag också ville bli en "sån där fröken" som jag sa! haha

2011-01-17 | 16:04:37
URL: http://mangofisk.se
Postat av: d i a n a

fin blogg :D

2011-01-17 | 18:46:27
URL: http://kadishe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0