Snart träningsdags

Hejhej alla!
Lite dålig uppdatering, men det beror på att jag sov hos Annie i natt! Det var jättemysigt, åt mat, snackade och kollade på film. The last song som var lika bra som förra gången, och så Dear John som tyvärr var en besvikelse enligt mig. Kanske för att jag inte var på filmhumör längre då. Haha.
Somnade 3 iaf och vankade halv 11. Packade ihop ochåkte hem typ? Nej nu är jag hemma i alla fall!

Om 1 timme har jag träning, första på flera veckor! Ska bli kul, men hoppas vi kör lite mjukstart faktiskt. Jag kommer inte orka haha. Jaja, det blir nog bra!
Vad har ni alla gjort i helgen då?

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad tränar du?

SV: Hahah fattar det, jag hade värsta kaoset i huvudet innan jag valde.

Jag tycker att det kan vara lite jobbigt att åka ca 40 minuter med buss/t-bana men en positiv sak är att man hinner stressa ner och slappna av på vägen hem och komma bort från hela skoltänket, vilket är ett stort plus, och sen kan man ju plugga också, glosor är mkt bra, och läsläxor :D Så jag tycker att det är värt det, även fast man måste vänta, men det gör inte så mkt att man är sen, för lärarna fattar ju ;)

Vet inte var du bor, men det brukar lösa sig tillsist med tågen :)

2011-01-16 | 15:11:45
URL: http://johannalive.blogg.se/
Postat av: Ellen

The last song e bästa och dear john ;D <3

2011-01-16 | 16:14:16
URL: http://ellenhellgren.blogg.se/
Postat av: johanna

Åh truppgymnastik?

Hahah jaa, det blir ju lite att gå ,men jag har ca fem minuter från Rådmansgatan och det är bara rakt up, så det funkar ;)

Kul, har du tittat på några gymnasium än? :D



Hahah taack, jag gillar den också, men det känns som att jag har haft den för länge nu... :/ Hahah var du där? I hovet när dom var där? :D

2011-01-16 | 19:27:31
URL: http://johannalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0