Snöras

Godmorgon!
Klockan är 9 och jag är uppe och har redan ätit frukost, varför? Denna gång vaknade jag inte av larmet, vaknade innan, av att snön rasade ner från taket! Det började rasa redan igår, men det finns kvar på vissa ställen. Blev då klarvaken direkt, det lät ju en del. Jag går in till Fanny och hör att pappa ropar på Fleecan och han går ut. Då fattar vi att hon är ute, och kan vara under snön som rasat! Panik, jag och fanny letade överallt inne innan vi gick till pappa. Han sa att han släppte ut henne bara någon minut innan snöraset. Men så kom hon springande in! Gud så skönt, vi var oroliga.. Hade inte varit så lätt att få ut henne ut en stor hård snöhög precis!

I alla fall. Idag ska jag till Skärholmen med Maja och Karin. Det är väl sista readagen idag, eller har jag fel? Har inga direkta planer på va jag ska köpa, men antar att det blir något. Som vanligt. ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0