Styrka

Hallå där!
Hemma nu efter terminens första träning. Om det gick bra? Sådär. Inge vidare på hopp i alla fall, hoppade jättelågt? Tumbling var väl också sådär. Sen körda jag och Michaela fristående med en annan grupp, vi är ju alltså tillfälliga tränare för dom. Det gick bra! Men sen när vi kom in i vanliga hallen igen ser vi att alla kör styrka, så det var bara att hänga på. Vi missade i alla fall de första 20 minuterna, men var med på det 20 sista. Jobbigt var det, men är glad att jag missade första halvan! Och Benny, min tränare, var tydlig med att detta bara var första träningen. Snacka om att vi kommer vara biff till sommaren om vi fortsetter såhär! xD

Nu ska jag äta middag och sen blir det premiär av Solsidan, antar att fler än jag tänker kolla på det? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0