Dag 1 - Bild och 10 fakta om mig



* Jag är 167 cm lång.

* Jag har gått på någon form av gymnastik sedan jag var 3 år.

* Jag vill ta ett till hål i örat, ska nog göra det efter sportlovet!

* Jag kan åka skidor med inte snowboard.

* Jag har skilda föräldrar sedan 1½ år tillbaka..

* Jag tycker att mörkare choklad är godare än vanligt ljus mjölkchoklad.

* Jag brukar sitta framför spegeln i hallen med hårtorkaren framför fötterna, jättemysigt!

* Jag kan typ inte gör några frisyrer i håret, inte inbakat eller ens snygga bullar..

* Jag har massa smeknamn av min pappa, bla Luvan.

* Jag skulle vilja vara med i en musikal, asså film, typ High School Musical, fett kul ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0