21.29

Hejsan alla!
Jag är ledsen, men hittar inte mobilsladden så kan inte lägga upp bilderna från idag nu. Det får bli imorn troligtvis. Inte för att det blev så bra bilder heller för den delen. Men ändå!
Hade en rolig dag i alla fall, först var vi ju hos Linda i en timme och pratade och ringde runt och så. Tyvärr var det bara 4 personer där, igen..
Sen höll jag och Maja på att missa bussen, så fick springa haha.. Mötte Fanny i Tumba och åkte in till stan. Shoppade inte mycket, blev bara 45 kronor faktiskt! Hur då? nej men jag hade presentkort som jag betalade ett linne med.
Fikade gjorde vi också, jättemysigt! Det blev Espresso House. Varm choklad och brownie.. Mums!
Fick brottom för att hinna med tåget hem sen, fick gå jättesnabbt vilken mina fötter inte gillade. Hade min  kilklackar, och om det inte vore för att dom är så grymt snygga så snulle jag inte använda dom längre än en timme i sträck. Jaja, det är väl som man brukar säga.. Vill man vara fin får man lida pin!

Imorn blir det shopping igen, denns gång i Skärholmen med Max. Mer om det imorn! Puss!


Bild från i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0