Äntligen!

Äntligen uppdaterar jag igen!
Har verkligen inte hinnut, inte haft tid en sekund för datan det senats dygnet.. Så nu blir det en sammanfattning om någon undrat vad jag gjort!

Igår:
Som jag skrev så var jag och massa kompisar i Skärholmen och shoppade! Åkte dit med Maja, Annie, Karin, Fanny och Anna, och så träffade vi Max och Matte där också! Hade det roligt, alltid lika kul att shoppa?! Dock blev det inga stora köpa för min del, endast ett örhänge och en gul magtröja. Ingen idé att fota ens. Allt jag spanat in och tänkt köpa fanns inte, eller så var det jättefult i verkligeheten. Tråkigt!
Jag och Annie var tvungna att dra hem tidigare för att hinna till respektive träningar.. Ändå blev det sjukt stressigt, hann bara vara hemma i 5 minuter innan jag blev hämtad till träningen.
Träningen typ sög. hade fristående i typ 2 timmar, alla prata i mun på varandra och vi kom inte överens. Bra så här en vecka föra RM.. Eller. Hann med ett par tumblingvarv också, blev inte gladadre av det kan jag säga. Och inte blev det bättre av at jag var döhungrig, bara ätit frukost. Snacka om slut efter shopping plus träning! Så efter träningen blev det efterlängtad middag och mys vid teven. Såg Tusen gånger starkare, grym film!

Idag:
Skola först som vanligt. Styrketräning på idrotten, alla glodde som vanligt när vi strechade.. Inte lätt att vara vig gymnast ibland alltså! Nej jag skojjade. Men sen var det slöjd också, fortsatte med min baklänning.
Efter skolan stannade jag och Max och repade lite. Inför kommande grejer, MMTV partyt osv. Hann inte blogga mellan, för åkte direkt därifrån till barngympan. Stannade båda timmarna idag, och båda gruppperna var jättestökiga.. Rätt jobbigt.

Nej fy vad långt och tråkigt inlägg. Blä. Jaja, bättre än inget kanske.. Puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0