Äntligen!

Nu har jag läst hela biologiboken!

Haha fattar inte hur jag orkade, men har i alla fall slummläst hela vår biologibok nu som är på typ 420 sidor. Känner att jag fortfarande inte kan precis allt, men samtidigt så kan ju inte allt komma på provet heller? Jaja. Nu kan jag inte förberede mig mer. Ikväll ska jag slappna av och ladda inför imorn. Tror det blir att titta på Bygglov hehe. Vi ska förresten anmäla oss dit med mamma, hah atänk om vi skulle komma med? ;)
Puss och godnatt, förresten så får alla nior därute ta och lycka till på provet! :)


Kommentarer
Postat av: - nanna :)

haha shit, vad duktig du är! kommer säkert gå jätte bra för dej.. vi har också i biologi och jag känner att det kommer gå skit för mig, haha.. menmen, lycka till! :D<3

2011-03-15 | 21:22:39
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0