Dag 12 - En bild på ett ställe jag har varit på

Eh okej, hur ska jag kunna välja en bild på bara en plats jag varit på? Hm, tänkte välja nån bild på en plats som är lite extra speciell, men nu när jag tittade pland bilderna i den här datorn hittade jag ingen sådär jättebra tyvärr!
Istället får det bli ett par bilder på mitt landställe, jag brukar trots allt vara där rätt mycket. :)




Huvudstugan, fotat nu när vi var där under lovet.



Sommarbilder.

Stugan ligger på en fäbod (?) en bit utanför Leksand i Dalarna. Riktigt, riktigt mysigt ställe! I stort sett alltid varmt på sommaren, mycket snö på vintern, mysigt både ute och inne och och helt lugnt och skönt. Mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0