Dag 13 - Mitt drömbröllop

Ojojoj, vart ska jag börja?
Antar att jag inte är den enda tjejen som vill ha värsta bröllopet. Ni vet, med massa blommor, på en vacker plats med den där perfekta klänningen.

Jag är döpt i kyrkan, och vill även gifta mig i en kyrka. Och ni vet kyrkan i Mamma Mia filmen? Den kyrkan ska jag gifta mig i. För hur fin är inte den och framför allt områder runt omkring? Det är från början Fannys idé, men jag tror jag lånar den lite haha. :)

Och så det viktigaste. Klänningen. Har ni någon gång googlat på Vera Wang wedding dresses? Om inte, gör det! De flesta klänningar är helt underbart fina, jag ska ha en därifrån! Lite passande med namnet också eller hur? ;)

Men det alra viktigast för ett lyckat bröllop är ju självklart att man gifter sig med den perfekta mannen. Det får man ju inte glömma!




              



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0