Min lördagskväll

Kom hem vid halv ett igår, och orkade inte blogga om vad jag gjort.. Jag gick faktiskt och la mig direkt haha!

Men kvällen började i alla fall med att jag gick ut och mötte upp Max, gick runt lite och sen kom Maja. Matte ringde och vi drog hem till honom. Vi kollade lite på tv, fast sen stängde vi av för att det var Earth Hour! Satt och hade värsta deeptalk med Mattes mamma också haha, pratade om gymnasium och grejer.. Sen hade Max och Matte nån rittävling. Undrar vem som vann.. Nej men vi satt där och snackade, lyssnade på musik osv. Jag Maja och Max ritade varsitt hjärta på våra händer och skrev L O V E på fingrarna. Naaw! Och sen ville Max att jagt skulle skriva "fred" på andra handen. Och vad göra jag då?! Jo jag skriver fel, skrev "piece" istället för "peace".. Hej IG i engelska?

Och juste, sen när vi skulle gå så var det så himla läskigt.. Darrade seriöst! Men vi skulle gå till hallen och Maja blir jätterädd för hon säger att hon såg nån där. Och så börjar Max och Matte hålla på och skrämmer oss och jag vet inte vad.. Usch asså, Maja och jag typ dog!

Hur var er lördagskväll? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0