Nationella och modevisning

Tjenixen! :D

Kom nyss hem typ.. Hade muntliga nationella i svenska så stannad elite extra för det! Men det gick bra, MVG här alltså. Skolan i övrig var lugn, lämnade in en inlämning, jag och Maja gjorde massage på varandra när vi gick igenom matteprovet.. Och juste, modevisningen! Vi hade en modevisning idag, där några visade up sina och andras grejer som man sytt i slöjden. Jätteroligt faktiskt! Aulan blev till värsta catwalken.. Jag var inte med eftersom jag inte gjort något som man kunde visa upp, men det såg faktiskt väldigt kul ut.. Blir det en till, så är jag nog med!
Linda sa förresten att dom spelat upp låten vi spelat in under en av visningarna?! Alltså den jag beättade lite om förut, som vi jobbat med i flera månader nu.. Hoppas dom inte gjorde det, för jag har inte ens hört den när den är klar?!

Helgens planer börjar i alla fall falla på plats! Berättar i et nytt inlägg vad som händer ikväll! Puss! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0