Pannkakstävling och biljard

Tjeena igen!

Redan hemma från utvecklingssamtalat? Japp, det tog bara 5 minuter typ! Ni vet, man är ju en duktig tjej.. Haha nej men seriöst, det var bara bra så inget att snacka om. :)

Skolan då. På kemin hade vi en lite udda vikarie, som inte kunde skriva riktigt.. Haha. Sen på rasten gick vi för första, okej andra, gången i hela högstadiet ner till lokalen! Vet inte varför, men vi brukar helt enkelt inte vara där? Men nu gick i alla fall jag, Maja, Karin och Max dit och spelade biljard! Jag ock Karin vann.. Hej nybörjartur? Aa det var nog det, för Max var den som egentligen var duktig.. ;)
På lunchen hade vi pankakstävling också! Jag åt 5, och Gustav, som vann, åt 15?! Snacka om att han, och Robert som åt 14, höll på att spy haha! Nej men det var lite kul sådär!

Sen var det inget mer speciellt att skriva. Puss på er!


Max, karin och Maja vid biljardbordet.


En söt bild på Max! Inte från idag dock, men han tyckte jag skulle lägga upp den så varför inte? Här har du Max! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0