Pluggat med Karin

Hejsan alla! :)
Kom nyss hem från Karin! Vi var tvungna att skriva ett so arbete som ska var ainne imorgon. Snacka om att vi jobbade hårt, men bra blev det! Han även med att äta lite tortelini haha och titta på massa konstiga klipp på youtube. Har ni sett de där videorna om att Justin Bieber skulle var en 51 årig pedofil? Och att Michael Jackoson skulle var levande, och utklädd till en bränskadad kompis? Inte för att jag tror på det direkt, men det var ändå lite läskigt att sedan gå hem i mörkret. Haha!
Innan var det ju skola, rätt vanlig dag. Rätt roligt faktiskt, dansade foxtrot (?) med Max på idrotten och fick äntligen vår bil att rulla på tekniken. Yeey haha!


Gammal bild.. Men hade i alla fall inbakad fläta idag, Annie som gjorde på mig! ror jag ska förja ha det oftare, det var rätt snyggt.. Vad tycker ni? Hiss/Diss? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0