Skärholmen

Tjena tjena! :)

Uppe tidigt som ni ser, plus at man förlorade en timma sömn då man ställde om klockan. Jaja, känner mig rätt pigg ändå faktiskt!

Idag blir det shopping i Skärholmen med tjejerna! Eller Linnea kunde inte tyvärr.. Krya på dig!
Men jag, Maja, Annie och Karin drar dit, och så kommer vi troligen möta Max och Matte där också? Kommer i  alla fall behöva vara där när det öppnar då jag har träning 4, så det blir ingen heldag direkt. Men bättre än inget eller hur?

Nej nu ska jag äta furkost och fixa mig, skriver senare! Puss!


Kommentarer
Postat av: - nanna :)

svar: haha tack men du är söt Vera! :D men nej, vad tråkigt, varför fick ni inte ha det? :o<3

2011-03-27 | 12:51:43
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0