Solsken

Jag och Fanny har just varit ute en sväng. Vi gick bara fram och tillbaka till mamma, men det var riktigt skönt att komma ut i alla fall! Solen skiner, den är flera plussgrader och vårjackan åkte på. Härligt!

Tog med systemkameran och tänkte fota lite. Men när jag ska ställa in skärpan så fungerar det inte att vrida på den? Vi fick lite smått panik, trodde pappa tagit sönder den när  han lånat den igår. Men det visade sig att han bara satt den på automatiskt läge, alltså att skärpan fixar sig själv. Tur att det inte var fel på den!


Bild från i vintras.


Kommentarer
Postat av: - nanna :)

svar: tack Vera! :D jag har ungefär 25+ besökare på vardagarna och typ 40+ på helgerna, men idag har jag redan över 50, fast det är nog bara för att jag blev medlem på bloggtrafik igår :D<3

2011-03-20 | 14:48:40
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0