Sträkt halsen och slått i huvudet

Hallå alla fina! :)
Kom nyss hem, sitter här och fixar lite med Spotify. Tips på låtar kanske?

Skolan var bra i alla fall, gjorde klart matteprover som jag förövrigt fick 39/40 på! Och på matten när det var helt tyst råkar jag självklart slå huvudet i väggen så det hörs över hela klassrummet. Haha!  På musiken spelade vi in en blueslåt vi gjort, blev rätt bra faktiskt, trots att det inte är min musikstil precis.. ;)
Sen hade vi so då vi kollade på en film om Buddha. Och jag sträkte halsen/käken?! Det gör seriöst ont när jag pratar.. Buhu. "/

Nej nu ska jag plugga lite, senare är det träning. Ska be Fanny fota dagens outfit också, så håll koll! :)


Kommentarer
Postat av: Chelsea

Underbart fin header ! :)

2011-03-26 | 10:15:16
URL: http://chelss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0