Studiedag!

Godmorgon godmorgon!
Idag har jag studiedag, hur skönt?
Hade tänkte gör massa kul grejer med tjejerna idag, men det blir inte så. Tyvärr måste jag plugga jättemycket, eftersom jag har nationella prov imorgon i biologi. Men lite skönt ändå, att plugga hemma istället för i skolan. :)

Juste, om jag hinner och orkar sen så ska jag nog börja fixa med nya bloggen? vet inte om nån missat det, men jag har faktiskt skapat en ny blogg. Flera anledningar. Om dagen blir som jag tänkte, så kommer designen dör vara fixad ikväll och jag kommer byta blogg! Vad säga om det?



Fick bli en gammal bild, från nyår. Denna gamla dator har ingen webbkanera, min mobilkamera har gått sönder och systemkameran är hos mamma. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0