Styrka

Hejhej, kom nyss hem från träningen. Skriver detta inlägg för Gabbis skull haha, hon sa at jag skulle uppdatera! 
Träningen var i alla fall rätt lugn till en början, fick veta lite varv inför tävlingen. Men sen blev den inte direkt lugn. Vi hade 50 minuter kvar då Benny sa att vi skulle plocka undan, och nej det tar inte så lång tid att plocka. Så det  var ju lätt att gissa - styrka. Inge kul.
Först 90 grader i 3-5 minuter, sen 10 armhävningar och så idioten upp till 10. Vi kör inte den idioten ni kanske tänker på, utan vi kör 1 upphopp, 1 armhävning, 1 fällkniv  och 1 situp. Sen fortsätter vi med 2 upphopp, 2 armhävningar osv. Haha, ränkade just ihop hur mycket det blir sammanlagt.. Det blev 55 av varje övning om jag räkna rätt? Hm, måste medje att det inte lät så mycket.. Men jag lovar, det kändes mycket!
Nu ska jag duscha. Sen sova, riktigt skönt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0